1. Produkty zakupione w aptece internetowej www.aptekapodgwiazda.pl mogą być wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, InPost lub InPost Paczkomat 24/7 (Produkty lecznicze i wyroby medyczne wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firm transportowych, które zapewniają im odpowiednie warunki transportu. Oznacza to, że wysyłka produktu leczniczego odbywa się w warunkach zapewniających jakość produktu leczniczego oraz bezpieczeństwo stosowania – art. 68 ust 3k ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2008 r., Nr45, poz. 271 z późn. zm.), co stanowi podstawę do ograniczenia wyboru Dostawcy w trakcie składania zamówienia).
2. Odbiór osobisty w naszej Aptece:
Apteka Pod Gwiazdą
Ul. Azalii Pontyjskiej 2A, 37-310 Nowa Sarzyna
Apteka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 17:30
Odbiór osobisty możliwy po dokonaniu płatności za zakupione produkty na konto bankowe apteki oraz po otrzymaniu wiadomości e-mail lub SMS z informacją o przygotowaniu zamówienia do odbioru, wprzesłanej wiadomości znajdziesz również PIN wymagany do odbioru zamówienia.
Odbiór osobisty zamówień w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 7:30 do 17:30
3. Czas realizacji zamówienia w naszej aptece internetowej wynosi od jednego do pięciu dni roboczych, niezależnie od tego, czy zdecydujesz się zapłacić gotówką przy odbiorze, czy zapłacić z góry dostępną metodą przelewu. Czas ten liczony jest od momentu przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym. Należy jednak zaznaczyć, że w niektórych przypadkach czas oczekiwania na realizację może się nieco wydłużyć. W większości przypadków wiąże się to z koniecznością sprowadzenia zamówionych produktów, których nie posiadamy na stanie magazynowym. W takim przypadku niezwłocznie powiadomimy Cię o tym e-mailem. Jeśli chodzi o terminy dostaw, są one nieco krótsze i wynoszą od jednego do trzech dni roboczych. Według badania przeprowadzonego w ostatnich latach na podstawie opinii klientów średni czas realizacji zamówienia w naszej aptece internetowej wynosi trzy dni.
4. UWAGA! Zgodnie z Prawem Farmaceutycznym, Rozdział 7 Art. 86a.:
(Zakazana jest sprzedaż produktów leczniczych przez aptekę ogólnodostępną lub punkt apteczny hurtowni farmaceutycznej, innej aptece ogólnodostępnej lub innemu punktowi aptecznemu).
Apteka nie prowadzi sprzedaży do firm zajmujących się działalnością farmaceutyczną. Transakcje takie nie będą realizowane!
Apteka nie prowadzi sprzedaży hurtowej.
Wysyłka powyżej 20 kg lub paczki ponadgabarytowe podlegają indywidualnej wycenie.
5. Klient może zapłacić za zakupione produkty w następujący sposób:
Płatność z góry:
Procesor Przelewy24 - wybierając ikonę systemową pojawiającą się po złożeniu zamówienia.
Przelew bankowy na konto - korzystając z danych podanych w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia lub poniżej:
DANE DO PRZELEWU:
Rachunek bankowy
CA CREDIT AGRICOLE
50 1940 1076 3234 2057 0000 0000
APTEKA "POD GWIAZDĄ I " SP. Z O.O.
Ul. Azalii Pontyjskiej 2A
37-310 Nowa Sarzyna
Płatność przy odbiorze towaru – opcja za pobraniem.
W tytule przelewu zawsze należy podać numer zamówienia.
6. Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zgodnie z Prawem Farmaceutycznym wyroby medyczne i produkty lecznicze mogą być zwrócone do Apteki tylko z powodu wady jakościowej, niewłaściwego wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.
W sytuacji, gdy zauważysz jakiekolwiek niezgodności z zamówieniem lub uszkodzenia przesyłki, prosimy o natychmiastowy kontakt drogą mailową pod adres kontakt@aptekapodgwiazda.pl, abyśmy mogli ustalić kolejne kroki w procesie reklamacji. Jeśli zewnętrzne opakowanie przesyłki jest uszkodzone, uprzejmie prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności doręczającego kuriera .
Bardziej szczegółowe informacje jak odstąpić od umowy i złożyć reklamację dostępne są na podstronie z regulaminem apteki internetowej. Regulamin
7. Uwaga. Koszt zwrotu w przypadku nieodebrania przesyłki przez zamawiającego.
W przypadku, gdy zamawiasz towar i wybierasz opcję dostawy do paczkomatu, pamiętaj o odpowiedzialności za odbiór przesyłki. Jeżeli nie odbierzesz paczki z paczkomatu w określonym czasie, koszt zwrotu spoczywa na Tobie, jako zamawiającego produkt. Oto krótka instrukcja, która wyjaśni, co należy zrobić aby uniknąć takiej sytuacji:
- Przeanalizuj terminy odbioru: Przed złożeniem zamówienia sprawdź terminy odbioru przesyłki z paczkomatu. Zazwyczaj masz określony czas, np. 48 godzin, aby odebrać paczkę po jej dostarczeniu do paczkomatu.
- Sprawdź informacje o lokalizacji paczkomatu: Upewnij się, że wybrałeś paczkomat, który jest dla Ciebie wygodny i łatwo dostępny.
- Otrzymasz powiadomienie: Gdy Twoja przesyłka zostanie dostarczona do wybranego paczkomatu, otrzymasz informację w powiadomieniu SMS lub e-mail z informacją o gotowości do odbioru. Warto regularnie sprawdzać swoje wiadomości, aby być na bieżąco.
- Odbierz paczkę w wyznaczonym czasie: Postaraj się odebrać przesyłkę z paczkomatu w ustalonym terminie. Staranne przestrzeganie wyznaczonego czasu odbioru pozwoli uniknąć niepotrzebnych kosztów zwrotu.
- Jeżeli z jakiegoś powodu nie możesz odebrać paczki w wyznaczonym czasie, skontaktuj się z firmą kurierską odpowiedzialną za dostawę. Zapytaj o możliwość przedłużenia terminu odbioru. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy w tej sprawie skontaktuj się z nami za pomocą dostępnej infolinii lub formularza kontaktowego umieszczonego w zakładce kontakt.
- Staraj się unikać nieodebranych przesyłek, aby uniknąć dodatkowych kosztów.
Formularz odstąpienia od umowy
Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy sprzedaży
…………………………………………….
Imię i nazwisko konsumenta/dane firmy Konsumenta-Przedsiębiorcy
…………………………………………….
adres zamieszkania/dane działalności Konsumenta-Przedsiębiorcy
…………………………………………….
telefon kontaktowy
…………………………………………….
e-mail
…………………………………………….
nr zamówienia oraz nr paragonu/faktury VAT
Apteka Pod Gwiazdą, ul. Adama Mickiewicza 22, 37-300 Leżajsk,
z dopiskiem: „odstąpienie od umowy - aptekapodgwiazda.pl”
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Działając zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 31.05.2014 roku o prawach konsumenta, niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących produktów …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Umowa sprzedaży została zawarta z Apteka Pod Gwiazdą I Sp. z o.o. w dniu ……………….. roku/odbiór przeze mnie produktów nastąpił w dniu ………………..……………. roku.
Proszę o zwrot środków na następujący rachunek bankowy: ……………………………………………………………………………………………………………
………………………………..
Data i podpis odstępującego do Umowy sprzedaży (wymagany tylko jeśli dokument będzie wysłany do Sprzedającego w wersji papierowej)
NIEPOTRZEBNE SKREŚLIĆ
Formularz odstąpienia od umowy. Pobierz w formacie PDF