W jakich godzinach dzia艂a Apteka Internetowa?
Apteka Internetowa otwarta jest przez 5 dni w tygodniu (od poniedzia艂ku do piatku), w godzinach od 7.30 do 17.30. Nale偶y jednak zaznaczy膰, i偶 oferuje ona mo偶liwo艣膰 sk艂adania wszystkich zam贸wie艅 24 godziny na dob臋, od poniedzia艂ku do niedzieli. Uwaga! Warto wspomnie膰, 偶e realizacja zam贸wie艅 z艂o偶onych w dni oraz godziny wolne od pracy apteki, zostanie podj臋ta w najbli偶sze dni robocze.
Ze wzgl臋du na obs艂ug臋 firm kurierskich, wysy艂amy paczki od poniedzia艂ku do pi膮tku.
Czy Apteka Internetowa oferuje mo偶liwo艣膰 odbioru osobistego?
Apteka zapewnia mo偶liwo艣膰 odbioru osobistego w nast臋puj膮cych punktach:
Apteka Pod Gwiazd膮
Ul. Azalii Pontyjskiej 2A, 37-310 Nowa Sarzyna
Dow贸d zakupu - w jakiej formie go otrzymam?
Po ka偶dorazowym zakupie klient posiada pe艂ne prawo do odbioru dowodu jego dokonania w postaci paragonu. Zawiera on informacje zar贸wno na temat cen poszczeg贸lnych produkt贸w zakupionych w aptece, jak i koszt贸w wysy艂ki. Je艣li zale偶y Ci r贸wnie偶 na otrzymaniu Faktury VAT, zg艂o艣 t臋 potrzeb臋, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zam贸wienia oraz podaj niezb臋dne dane osobowe.
Jaki jest czas oczekiwania na realizacj臋 zam贸wienia?聽
Uog贸lniaj膮c, zar贸wno w przypadku podj臋cia decyzji o op艂acie zam贸wienia przy odbiorze, jak i op艂acie z g贸ry, czas realizacji zam贸wienia przez Aptek臋 Internetow膮 odcyluje w graniach od jednego do pi臋ciu dni roboczych. Czas ten naliczany jest od momentu przyj臋cia zam贸wienia lub te偶 zaksi臋gowania wp艂aty na koncie bankowym. Nale偶y jednak wspomnie膰, i偶 przewidziane zosta艂y konkretne przypadki, w kt贸rych czas oczekiwania na realizacj臋 mo偶e si臋 nieco wyd艂u偶y膰. W wi臋kszo艣ci sytuacji, jest to zwi膮zane z konieczno艣ci膮 sprowadzenia zam贸wionego produktu, kt贸rego nie posiadamy na magazynie. W przypadku zaistnienia takowej sytuacji, niezw艂ocznie poinformujemy o tym Pa艅stwo drog膮 mailow膮. Je艣li chodzi natomiast o czas dostarczenia przesy艂ki, jest on nieco kr贸tszy i wynosi od jednego do trzech dni roboczych. Zgodnie z przeprowadzon膮 w ostatnich latach ankiet膮, 艣redni czas realizacji zam贸wie艅 przez nasz膮 Aptek臋 Internetow膮, wed艂ug opinii Klient贸w, wynosi trzy dni.
Czy w Aptece Internetowej istnieje mo偶liwo艣膰 zakupu lek贸w na recept臋?
Nie, gdy偶 zgodnie z polskimi przepisami, apteka internetowa umo偶liwia jedynie zakup suplement贸w diety, produkt贸w leczniczych oraz wyrob贸w medycznych, kt贸re s膮 dost臋pne bez recepty.
Jak mog臋 uzyska膰 numer konta bankowego i inne dane niezb臋dne do wykonania przelewu?
Wszelkie niezb臋dne informacje, w tym numer konta bankowego, mo偶na znale藕膰 w zak艂adce "Wysy艂ka i Zwroty" na stronie internetowej. Dodatkowo, po z艂o偶eniu zam贸wienia, otrzymasz te informacje r贸wnie偶 drog膮 mailow膮.
Jakie s膮 opcje dostawy i koszty?
Pe艂ny wykaz dost臋pnych form dostawy wraz z aktualnym cennikiem mo偶na znale藕膰 w zak艂adce "Wysy艂ka i Zwroty".
Jak post臋powa膰 w przypadku uszkodzenia lub niekompletno艣ci przesy艂ki?
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub brak贸w w otrzymanej przesy艂ce, nale偶y niezw艂ocznie zg艂osi膰 ten fakt do Biura Obs艂ugi Klienta. Uszkodzonej przesy艂ki, nie nale偶y przyjmowa膰,聽natomiast zaleca si臋 sporz膮dzenie protoko艂u szkody w obecno艣ci dor臋czyciela, aby w艂a艣ciwie udokumentowa膰 sytuacj臋.
Czy mog臋 poda膰 inny adres dostawy ni偶 ten, kt贸ry zosta艂 u偶yty podczas rejestracji lub pierwszego zam贸wienia?
Tak, oczywi艣cie. Przy ka偶dym kolejnym zam贸wieniu mo偶na poda膰 inny adres dostawy. W formularzu zam贸wienia b臋dzie mo偶liwo艣膰 wyboru adresu z listy lub wprowadzenia nowego.
Czy istnieje mo偶liwo艣膰 anulowania z艂o偶onego zam贸wienia?
Tak, zam贸wienie mo偶na anulowa膰 poprzez zg艂oszenie tego faktu do Biura Obs艂ugi Klienta jak najszybciej po jego z艂o偶eniu. W przypadku wys艂ania przesy艂ki, zakupione produkty mog膮 zosta膰 zwr贸cone w ci膮gu 14 dni od momentu otrzymania, jednak koszty wysy艂ki nie s膮 obj臋te zwrotem. Przepisy prawa farmaceutycznego umo偶liwiaj膮 zwrot produkt贸w leczniczych i wyrob贸w medycznych do apteki jedynie w przypadku wad jako艣ciowych lub niew艂a艣ciwego wydania. Informacje dotycz膮ce post臋pu realizacji zam贸wienia s膮 przekazywane drog膮 mailow膮 na ka偶dym etapie.
Jakie s膮 dost臋pne metody p艂atno艣ci za zam贸wienie?
Mo偶liwo艣ci dokonania p艂atno艣ci za zam贸wienie to:
a) P艂atno艣膰 przy odbiorze przesy艂ki od pracownika firmy dostawczej.
b) P艂atno艣膰 z g贸ry:
- Poprzez system Przelewy24, gdzie mo偶na skorzysta膰 z ikony systemu widocznej po z艂o偶eniu zam贸wienia. Mo偶liwe jest r贸wnie偶 skorzystanie z szybkich p艂atno艣ci BLIK lub kart膮.聽
- Tradycyjnym przelewem na nasze konto bankowe. Dane do wykonania przelewu zostan膮 przekazane w wiadomo艣ci e-mail potwierdzaj膮cej zam贸wienie.
Czy zam贸wienia mog膮 by膰 wysy艂ane za granic臋?
Niestety, dostawa zam贸wie艅 jest ograniczona tylko do terenu Polski.
Jak mog臋 艣ledzi膰 status przesy艂ki z mojego zam贸wienia?
聽
Aby 艣ledzi膰 status przesy艂ki z zam贸wienia, nale偶y u偶y膰 numeru listu przewozowego i skorzysta膰 z jednej z poni偶szych stron odpowiednich przewo藕nik贸w:
- Dla przesy艂ek dostarczanych przez firm臋 InPost (kurier lub paczkomat), mo偶na 艣ledzi膰 przesy艂k臋 za pomoc膮 linku dost臋pnego tutaj.
- Dla przesy艂ek dostarczanych przez firm臋 DPD, mo偶na 艣ledzi膰 przesy艂k臋 za pomoc膮 linku dost臋pnego tutaj.